Events
Conferința RetailTech Romania 2020
April 01, 2020, ,

 Conferința RetailTech 2020

 Cash Management • Optimizare Procese • Eficientizare Resurse • Technologie  

   1 aprilie 2020 • InterContinental Bucharest Hotel • Sala Ronda


A 3-a editie anuala a conferintei RetailTech Romania, se va concentra pe modul în care tehnologia poate contribui la eficientizarea operatiunilor din cadrul magazinelor si a sectorului de retail in general. 

Folosind tehnologia și echipamente de automatizare a proceselor, activitatea operatională poate fi semnificativ imbunatatită. 

Evoluția rapidă a tehnologiei in domeniu ofera oportunitati uriașe pentru retaileri prin oferirea de solutii de eficientizare a activitații. 

Valorificarea avantajelor oferite de noile echipamente, solutii IT si tehnologii inovative, dar și interpretarea cantității masive de date disponibile pot îmbunătăți semnificativ eficiența operațională in activitatea zilnica. 

 

 


INFORMATII GENERALE

Limba de desfasurare si prezentare: română și engleză, cu traducere simultană.

Înscriere: Taxa de participare la conferință este de 89 Euro + TVA / persoană.

  • Taxa include participarea la sesiunile de conferințe, pauzele de cafea și masa de prânz, precum și documentele lucrărilor conferinței.
  • Toate taxele de înregistrare menționate mai sus exclud 19% TVA în România.

Condiții de înregistrare: Programul și temele sesiunilor de discutii pot fi modificate. În cazul în care conferința va fi anulată din motive de forță majoră, indisponibilitatea locului de desfășurare a conferinței sau pentru alte motive obiective, organizatorul își rezervă dreptul de a anula conferința. În cazul anulării, toți participanții vor fi informați cu promptitudine. În acest caz, toate taxele de înregistrare vor fi rambursate.

Plata: Plata se poate face prin transfer bancar inainte de eveniment. Luați în considerare disponibilitatea limitată a locurilor si termenul de procesare a plaților, prin urmare vă recomandăm ca înregistrările să fie făcute înainte de săptămâna evenimentului.

Protecția datelor și partajarea detaliilor de contact

Organizatorul conferinței va colecta și păstra datele dumneavoastră personale pentru pregătirea și desfășurarea conferinței, precum și pentru a vă informa cu privire la viitoarele proiecte legate de sectorul dumneavoastră și de domeniul de activitate. Datele dvs. de contact vor fi transmise numai partenerilor implicați direct în procesul de organizare a conferinței . Dacă aveți întrebări cu privire la politica noastră de confidențialitate și la procesarea mesajelor dvs. de poștă electronică și a datelor personale aferente, nu ezitați să ne scrieți la sales@govnet.ro 

 

Program
09:00 - 09:30
Inregistrare
  • Inregistrarea participantilor si Cafea de bun venit

 

09:30 - 11:00
PRIMA SESIUNE

 

Optimizarea costurilor in retail și soluții de eficientizare a proceselor prin tehnologie 

  • Optimizarea procesului și reducerea costurilor 
  • Moduri prin care tehnologia va influenta viitorul comerțului cu amănuntul 
  • Sisteme de retail pentru gestionarea eficientă a numerarului și tehnologii de control 
  • Următorul val al revoluției plăților. Cum să alegeți soluția de plată potrivită 
  • Servicii noi care converg experiențele clienților din magazin și online 
  • Obținerea echilibrului corect - creșterea eficienței utilizării resurselor umane 
  • Cum să selectați tehnologia potrivită și să o utilizați pentru a simplifica operațiunile

 

11:00 - 11:30
PAUZA
  • Networking coffee break

 

11:30 - 13:00
A DOUA SESIUNE

Tendințe în industria de retail - studii de caz si experiențe in implementare 

  • Potențialul diferitelor aplicații de creștere a eficienței proceselor de vânzare 
  • Ajutorul inovatiillor tehnologice in experiența de vânzare cu amănuntul 
  • Integrarea eficientă a noilor tehnologii în operațiunile curente 
  • Sustenabilitatea în comerțul cu amănuntul: Bun pentru afaceri, excelent pentru umanitate 
  • Soluții pentru îmbunătățirea eficienței, vitezei de livrare și reducerea costurilor 
  • Utilizarea și interpretarea datelor pentru a îmbunătăți eficiența în operațiunile unui retailer

 

13:00 - 14:00
PRANZ DE NETWORKING
  • Masa de pranz si intalniri individuale participanti 

 

Speakers
Sponsors
Media partners
Venue
Govnet Next Events