Events
Forumul Roman de Concurenta si Antitrust Carteluri 2019
November 07, 2019, HOTEL SHERATON, BUCURESTI
 

forum concurenta si antitrust 

CARTELURI• 2019 

Forumul Roman de Concurenta si Antitrust - Carteluri 2019 aduce in dezbatere aspecte de conformare cu legislatia si reglementarile antitrust din Romania, evaluarea riscurilor si analiza provocarilor din domeniu.

Politica de toleranta zero si atentia speciala a autoritatilor de concurenta, din Romania si UE, pentru aplicarea ferma a legislatiei antitrust impotriva cartelurilor, este de o importanta majora in mentinerea unei piete concurentiale corecte, fiind un obiectiv major al Directiei Generale pentru Concurenta (DG Competition), a Comisiei Europene, este descoperirea si investigarea cartelurilor care opereaza in tarile membre ale UE, sanctionarea participantilor la carteluri, impunerea masurilor corective si descurajarea implicarii firmelor in astfel de acorduri ilegale. 

Această întâlnire dintre specialiști ai Consiliului Concurenței, avocați specializați în dreptul concurenței și 
compliance din departamentele de reglementare si antitrust din cadrul companiilor private si asociatiilor profesionale, vor oferi perspectiva experientei proprii si solutii practice la provocarile curente ale respectarii politicilor de concurenta.
 


INFORMATII GENERALE

Limba de desfasurare si prezentare: română.

Înscriere: Taxa de participare la conferință este de 89 EURO + TVA / persoană.

  • Taxa include participarea la sesiunile de conferințe, pauzele de cafea și masa de prânz, precum și documentele lucrărilor conferinței.
  • Toate taxele de înregistrare menționate mai sus exclud 19% TVA în România.

Condiții de înregistrare: Programul și temele sesiunilor de discutii pot fi modificate. În cazul în care conferința va fi anulată din motive de forță majoră, indisponibilitatea locului de desfășurare a conferinței sau pentru alte motive obiective, organizatorul își rezervă dreptul de a anula conferința. În cazul anulării, toți participanții vor fi informați cu promptitudine. În acest caz, toate taxele de înregistrare vor fi rambursate.

Plata: Plata se poate face prin transfer bancar inainte de eveniment. Luați în considerare disponibilitatea limitată a locurilor si termenul de procesare a plaților, prin urmare vă recomandăm ca înregistrările să fie făcute înainte de săptămâna evenimentului.

Protecția datelor și partajarea detaliilor de contact

Organizatorul conferinței va colecta și păstra datele dumneavoastră personale pentru pregătirea și desfășurarea conferinței, precum și pentru a vă informa cu privire la viitoarele proiecte legate de sectorul dumneavoastră și de domeniul de activitate. Datele dvs. de contact vor fi transmise numai partenerilor implicați direct în procesul de organizare a conferinței . Dacă aveți întrebări cu privire la politica noastră de confidențialitate și la procesarea mesajelor dvs. de poștă electronică și a datelor personale aferente, nu ezitați să ne scrieți la sales@govnet.ro 

Program
09:00 - 09:30
Inregistrarea participantilor
  • Cafea de bun venit si networking

 

09:30 - 10:00
Prezentare - Consiliul Concurentei din Romania

 

VORBITOR CONFIRMAT

  • Bogdan Chirițoiu - Președinte Consiliul Concurenței din Romania

Obiectivele politicii de concurenta in domeniul cartelurilor. Prioritati si tendinte la nivelul Consiliului Concurentei si al Comisiei Europene

   

10:00 - 11:30
PRIMA SESIUNE DE PREZENTĂRI ȘI DEZBATERI

VORBITORI CONFIRMATI
  • Georgeta Dinu - Partener Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen NNDKP

TOPIC PREZENTARE : Actiunile in despagubire pentru prejudicii ce rezulta din carteluri. Evolutii recente

  • Luiza Bedros - Senior Associate Noerr

​TOPIC PREZENTARE : Răspunderea societătilor mamă și a managementului în cazurile de cartel

​TOPIC PREZENTARE: Gestionarea cazurilor de cartel
​TOPIC PREZENTARE:  Obiectivele politicii de concurenta in domeniul cartelurilor. Prioritati si tendinte la nivelul Consiliului Concurentei si al Comisiei Europene

SESIUNE  Q&A

 

 

11:30 - 12:00
PAUZA
  • Pauza de cafea si networking

 

12:00 - 13:30
A DOUA SESIUNE DE PREZENTĂRI ȘI DEZBATERI
 VORBITORI CONFIRMATI
  • Adrian Șter - Partener, D&B David si Baias 

TOPIC PREZENTARE :Programele de conformare si diligenta in materia concurentei: provocari ale implementarii efective, eficienta, costuri ale neconformarii

  • Manuela Guia - Managing Partner, GNP Guia Naghi and Partners 

​TOPIC PREZENTARE: Noi tendinte in investigatiile de concurenta. Big Data si pietele digitale

  • Gabriel Albu - Founding & Managing Partner, Budușan, Albu & Asociații 

​TOPIC PREZENTARE: Combaterea cartelurilor (Bid Rigging) si riscurile penale în achizitiile publice - Cum să detectati și să preveniti riscurile în timpul procesului de licitatie

​TOPIC PREZENTARE: Politica de clementa a Consiliului Concurentei. Aspecte practice

SESIUNE  Q&A


 


13:30 - 14:30
PRANZ DE NETWORKING

Masa de pranz si discutii libere intre participanti

Speakers
Bogdan Chirițoiu
Președinte al Autorității Naționale de Concurență din România

Bogdan Chirițoiu este președinte al Autorității Naționale de Concurență din România din 2009. Din 2005 până în 2008 a fost consilier prezidențial pentru afaceri economice și politici publice, iar în perioada 2008-2009 a fost consilier prezidențial în planificare și analiză politică.

Între 2005 și 2009, Bogdan Chiritoiu a fost șeful Delegației Române la Comitetul de Politică Economică al UE.

Deține, din 2008, un doctorat în economie (Relații Economice Internaționale) la Academia de Studii Economice din București, elaborând o teză privind sistemele de asigurări de sănătate publică în statele din Europa Centrală și de Est. Bogdan Chiritoiu are o diplomă în științe politice (Universitatea Central Europeană, Budapesta, 1997) și un Master în Studii Europene (Școala din Londra de Economie și Științe Politice, 1998).

Dr. Bogdan Chirițoiu a fost, de asemenea lector privind administrația publică și Studii Europene la Universitatea din București, din 1999. El este membru al unora dintre cele mai importante think-tank din Romania si Europa: Societatea Română de Științe Politice, Rețeaua Institutelor și Școlile de administrație publică din Europa Centrală și de Est - NISPA CEE, Institutul Aspen din România și Societatea Academică din România.

Georgeta Dinu
Partener, Coordonatorul Practicilor de Concurență, Ajutor de Stat și Drept UE Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen

Georgeta Dinu se remarcă drept unul dintre cei mai influenți avocați din România în domeniul concurenței și al ajutorului de stat, având o experiență profesională de peste 14 ani.  Ea este partener și coordonator al departamentului de concurență, ajutor de stat și drept UE din cadrul NNDKP.

Fie că este vorba de investigații de concurență de mare anvergură și de litigii conexe, de respectarea legislatiei de concurenta in activitatea de zi cu zi, de asistenta in tranzacții majore de fuziuni și achiziții sau de proiecte de drept UE, clienții apreciaza expertiza Georgetei în industrii atent monitorizate de autoritățile de concurență (servicii financiare, farmaceutice, media, energie etc.). Chambers and Partners si European Legal 500, două dintre cele mai cunoscute ghiduri internaționale dedicate industriei juridice, recunosc reputația Georgetei Dinu, recunoscând-o în mod constant ca fiind un lider în domeniu.

Manuela Guia
Managing Partner, GNP Guia Naghi and Partners

Cu o experiență de peste 16 ani într-o firmă de avocatură afiliată unei companii Big 4, Manuela asista clienții în timpul investigațiilor, inspecțiilor și notificărilor de fuziune, conduce negocieri pentru angajamente, reprezintă clienți în fața Consiliului Concurenței pentru toate tipurile de proceduri, inclusiv în timpul audierilor în plen , acordă asistență în materie de soluționare a litigiilor, precum și sfaturi de conformitate (de exemplu, manuale de bune practici, instruiri, evaluări de risc, elaborarea de mecanisme și strategii de aliniere la cerințele legale în funcție de specificul afacerii, modele de restructurare a afacerilor etc.). 

Ea a fost implicată direct în negocierea și punerea în aplicare a câtorva dintre cele mai complexe angajamente aprobate de Consiliul Concurenței, a obținut prima scrisoare de îndrumare emisă de Consiliul Concurenței, precum și una dintre puținele decizii de derogare a aplicării unei fuziuni.

Luiza Bedros
Counsel, Noerr

Luiza Bedros are o vastă experiență în tranzacțiile de fuziuni și achiziții, restructurarea afacerilor și alte chestiuni corporative complexe, precum și probleme de reglementare în domeniul sănătății, oferind consultanță clienților internaționali și naționali dintr-o gamă largă de industrii, cum ar fi distribuția produselor alimentare, distribuție și sisteme de franciză, farmaceutică, IT&C sau auto. Luiza este, de asemenea, specializată în dreptul antitrust și concurență, asistand clienții cu privire la toate aspectele legate de procedurile de control al fuziunilor în fața Consiliului Concurenței din România, anchetele anticoncurențiale și programele de conformitate.

Adrian Șter
Partener coordonator al practicii de concurență a D&B David și Baias

Adrian Șter este partenerul coordonator al practicii de concurență a D&B David și Baias. Adrian a absolvit Facultatea de Drept a Universității Babeș-Bolyai, Facultatea de Drept a Universității Nottingham, iar el are un LL.M. în Dreptul European de la University College London, specializată în legislația europeană și națională în domeniul concurenței și legislația privind ajutoarele de stat cu o experiență cumulativă de 15 ani.

Asistența oferită de Adrian include reprezentarea clienților în investigațiile inițiate de autoritățile naționale sau europene de concurență privind acordurile de cartel, acordurile verticale sau abuzurile de poziție dominantă, în notificările de fuziune, cu privire la negocierea angajamentelor sau recunoașterilor și depunerea cererilor de clemență. Adrian organizează, de asemenea, audituri de concurs și sesiuni de formare pentru clienți și personalul activ al acestora în zonele cu risc de încălcare a normelor de concurență și oferă asistență pentru a asigura respectarea normelor de concurență aplicabile, adică stabilirea unui program de conformitate dedicat nevoilor clientului, evaluarea riscurilor concurențiale asociate cu un activitate particulară, auditul proceselor specifice fiecărei companii și sugerarea de măsuri pentru minimizarea riscurilor de concurență identificate, restructurarea unor sisteme de distribuție, etc. 

Gabriel Albu
Partener Fondator și Managing Partner, BUDUȘAN, ALBU & ASOCIAȚII

Gabriel este un partener fondator, precum și managing partner al BUDUȘAN, ALBU & ASOCIAȚII. Are o experiență profesională puternică dobândită în firme de avocatură multinaționale. Înainte de a se concentra pe dreptul criminalității în afaceri, a lucrat pentru birourile locale ale Linklaters, CMS Cameron McKenna și Salans (în prezent, Dentons). Gabriel gestionează în principal acuzațiile de evaziune fiscală și fraudă împotriva finanțării UE, dar și acuzațiile de corupție, cazuri de fraudă financiară, criminalitatea pieței de capital și frauda din achizițiile publice. El a dobândit o înțelegere puternică a lumii corporative, a proceselor economice și juridice sofisticate, precum și o bună cunoaștere a practicilor internaționale.

Sponsors
Media partners
Venue
Hotel Sheraton
BUCURESTI
Calea Dorobantilor 5-7, Bucharest, 010551, Romania
Phone:021 201 50 22
Registration

Taxa de participare la Forumul Roman de Concurenta si Antitrust - Carteluri 2019 este de 89 EURO + TVA/ persoana.

NOTA: 
  • 15% Discount Early Bird pentrru inregistrari si plata pana la data de 20 octombrie 2019.
  • 10% Discount de grup - pentru un numar de minim 3 participanti din partea aceleiasi companii 
 Pentru informatii suplimentare, ne puteti contacta la tel: 0372.900.670 sau e-mail la sales@govnet.ro
Govnet Next Events