Events
Install Efficiency 2023
March 22, 2023, GRAND HOTEL BUCHAREST, BUCHAREST

Prima ediție a Install Efficiency, conferința anuală a profesioniștilor în instalații, HVAC și echipamente de încălzire/răcire din România, are loc pe 22 Martie 2023 la București și reunește specialiști din arii complementare, din domenii precum construcții și dezvoltare imobiliară rezidențială, comercială și industrială, cu viziuni locale și deopotrivă internaționale.

Evenimentul Uniprest Instal, organizat cu sprijinul Govnet, va aborda tematica eficienței care, de altfel, este și motto-ul după care se ghidează în acest an compania cu sediul în Târgu Mureș și alte 9 puncte de lucru la nivel național. Pentru că înainte de a vorbi despre sustenabilitate, e nevoie să înțelegem cum funcționează eficiența și cum poate fi ea aplicată în proiectele noastre de zi cu zi, astfel încât să obținem cel mai bun rezultat viabil cu minimum de resurse. 

 Topicuri de discuții în cadrul conferinței: 

  • Construcții și evoluții. Cum a evoluat piața construcțiilor în ultimii 2 ani? 
  • Eficiență sau ineficiență? Industria de construcții și instalații în contextul crizelor din ultimii 2 ani, de la pandemia COVID-19 și criza lanțurilor de aprovizionare, până la războiul din Ucraina, inflația mare și creditul scump. 
  • Standardizare și raportare. Cum definim și cum măsurăm eficiența energetică? 
  • Verde, pasiv, smart. Cum se „înțelege” eficiența în construcții și instalații cu alți termeni comerciali? 
  • Decizii eficiente. Cum arată un lanț decizional care poate obține eficiența? 
  • Roluri și responsabilități. Ce fac actorii principali dintr-un proiect, cui aparține decizia finală și unde se rupe lanțul decizional? 
  • Eficiența instalațiilor și a construcțiilor. Cine aduce sau cine ar trebui să le aducă în discuție? 
  • Procesul de învățare. Cum putem educa beneficiarii și decidenții? 
  • Eficiența energetică. Cum arată ea în contextul geo-politic și economic actual? 
  • Know how și adaptare. Care este experiența altor țări din UE și cum putem adapta bunele practici la piața din România? 
  • Instrumentele necesare pentru a obține eficiența. Producția, reducerea pierderilor și echipamentele recomandate. 

 

 NOTĂ: Participarea în audiență este gratuită și dedicată în exclusivitate companiilor invitate.

 

Program
09:00 - 09:30
Înregistrare participanți
  • Welcome Networking Coffee

 

09:30 - 10:30
SESIUNEA 1

Construcții și evoluții. Cum a evoluat piața construcțiilor în ultimii 2 ani?

  • Eficiență sau ineficiență? Industria de construcții și instalații în contextul crizelor din ultimii 2 ani, de la pandemia COVID-19 și criza lanțurilor de aprovizionare, până la războiul din Ucraina, inflația mare și creditul scump.

Vorbitori:

 

  • Derzsi Ákos - Subsecretar de Stat, Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și a Administrației
  • Enikő Péter - Managing Director, Uniprest Instal
  • Răzvan Nica - Managing Director al BuildGreen
  • Andrei Boca - Senior Leasing Manager, Globalworth

 

Moderator: Adrian Ion - General Manager, Govnet Romania


10:30 - 11:30
SESIUNEA 2

Standardizare și raportare. Cum definim și cum măsurăm eficiența energetică în clădiri?

  • Verde, pasiv, smart. Cum se „înțelege” eficiența în construcții și instalații cu alți termeni comerciali?
  • Decizii eficiente. Cum arată un lanț decizional care poate obține eficiența?
  • Roluri și responsabilități. Ce fac actorii principali dintr-un proiect, cui aparține decizia finală și unde se rupe lanțul decizional?
  • Eficiența instalațiilor și a construcțiilor. Cine aduce sau cine ar trebui să le aducă în discuție?
  • Procesul de învățare. Cum putem educa beneficiarii și decidenții?
  • Eficiența energetică. Cum arată ea în contextul geo-politic și economic actual?

Vorbitori:

 

  • Adrian Roman - Director Tehnic, Uniprest Instal
  • Alexandru Samoilă - Managing Director, Vitalis Consulting
  • Răzvan Pârvulescu - Head of Business Development, BTDConstruct & Ambient
  • Dan Vilău - Project Manager, River Development

 

Moderator: Marian Hurducaș - Marketing and Strategy Consultant, Necktie Agency

 

11:30 - 12:00
Session Break
  •  Networking Coffee Break și întâlniri individuale între participanți

 

12:00 - 13:00
SESIUNEA 3

Viitorul eficienței energetice în contextul geo-politic și economic actual 

  • Know how și adaptare. Care este experiența altor țări din UE și cum putem adapta bunele practici la piața din România?
  • Instrumentele necesare pentru a obține eficiența. Producția, reducerea pierderilor și echipamentele recomandate.

Vorbitori:

 

  • Attila Fazakas - Managing Director, Uniprest Instal
  • Henk-Jan Wegman - CEO al Rensa Group
  • Andrei Ivan - Managing Director, 4ENVIGO
  • Georgian Marcu - Broker - Owner, Green Angels

 

Moderator: Adrian Ion - General manager, Govnet Romania 


13:00 - 14:00
Invitat special

Rik Vera, Keynote speaker internațional

  • Tendințe macro viitoare

 

14:00 - 15:00
Prânz de networking
  • Networking și întâlniri individuale

 

Speakers
Rik Vera
Guest Speaker

Rik este autor, futurolog, filozof antreprenorial și keynote speaker inspirațional. 

Scrie și vorbește despre modele de afaceri, antreprenoriat, leadership, marketing, focusare totală pe client, vânzări și inovație digitală. Îl pasionează de ce și cum pot companiile să rămână relevante în viitor. Rik a susținut peste 1.500 de prezentari și a inspirat publicul din peste 60 de țări.

În discursurile sale, Rik descrie istoria viitorului și modul în care companiile se pot pregăti pentru acel viitor. Nu este vorba despre tehnologie. Este vorba despre schimbarea oamenilor, a consumatorilor, a clienților, a societății și a mediului de afaceri. Nu este vorba despre inovație. Este vorba despre esența conducerii unei afaceri. Rik va surprinde publicul și le va oferi energia și dorința de a începe să acționeze imediat.

 

Derzsi Ákos
Subsecretar de Stat, Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și a Administrației

Derzsi Ákos ocupa functia de Subsecretar de Stat in cadrul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și a Administrației. În perioada 2007–2008 a fost secretar de stat la Ministerul Muncii, coordonator al Departamentului Strategie și Ocupare Forță de Muncă. În perioada 2008–2012 a fost deputat în Parlamentul României, membru în Comisia de sănătate și secretar al Comisiei pentru Afaceri Europene. În mandatul 2016–2020 a fost senator, președinte al Comisiei pentru drepturile omului, egalitate de șanse, culte și minorități și membru în Comisia de muncă al Senatului precum și trezorier în Uniunea Interparlamentară (UIP).

Henk-Jan Wegman
CEO al Rensa Group

Henk-Jan Wegman este CEO al Rensa Group din 2017. Rensa Group este cel mai sustenabil grup de distribuție din Europa, fiind alcătuit din 18 companii specializate pentru instalatori profesioniști. Grupul Rensa are o echipă formată din 1.600 de membri, o cifră de afaceri de peste un miliard de euro și este activ în Olanda, Germania și România. 

Înainte, Henk-Jan a lucrat câțiva ani în companii din industria de instalații, auto și biciclete. De asemenea, este activ în consiliul consultativ al VGH International, Asociația Europeană a Distribuitorilor Independenţi pentru tehnologia construcţiilor pe piaţa instalaţiilor, activă în 690 de locaţii din peste 16 ţări din Europa.

 

Enikő Péter
Managing Director, Uniprest Instal

Cu o experiență de peste 23 de ani în industria instalațiilor, Enikő Péter este Managing Director la Uniprest Instal din 2010. 

Enikő supervizează și se implică activ în activitatea comercială a companiei, de la tehnic și achiziții până la vânzări și marketing. Colaborează îndeaproape atât cu clienții companiei, cât și cu furnizorii de produse și soluții în instalații, HVAC și echipamente de încălzire/răcire, fiind persoana care corelează foarte atent cererea dinamică a pieței cu portofoliul de produse & servicii al Uniprest Instal. 
 

Attila Fazakas
Managing Director, Uniprest Instal

Attila Fazakas este Managing Director Uniprest Instal, având o experiență de peste 26 de ani în instalații.

De 11 ani, Attila coordonează strategia de investiții și pe cea de business development. Conduce dezvoltarea operațională a companiei, prin construcția și consolidarea logistică și IT la nivel național, și dezvoltarea întregii echipe care susține ecosistemul Uniprest Instal. Crede că eficiența poate exista și fără compromisuri.

Răzvan Nica
Managing Director al BuildGreen

Răzvan Nica, Managing Director al BuildGreen, un susținător neobosit al sustenabilității în întreaga regiune ECE, a înființat compania în 2010. Condus de interesul său de-a lungul vieții pentru promovarea practicilor durabile, Razvan Nica a fost primul evaluator BREEAM și al doilea LEED AP BD+ C în România. De-a lungul anilor, el a extins activitatea BuildGreen în mai multe țări din regiunea CEE. În același timp, Răzvan Nica a fost numit în 2019 de BRE ca primul Auditor Internațional de Calitate BREEAM din afara Marii Britanii, funcție din care supraveghează procesul de certificare BREEAM pentru proiecte din întreaga lume.

Alexandru Samoilă
Managing Director, Vitalis Consulting

Cu o experiență de aproape 17 ani în Project Management, coordonând lucrări de construcție pentru proiecte majore dezvoltate peste tot în România, Alexandru Samoilă este, în prezent, Managing Director la Vitalis Consulting, unul din liderii pieței în furnizarea de servicii de Construction Management. De-a lungul carierei sale, Alexandru a supervizat întregul proces de derulare al unor proiecte din sectoare variate, de la birouri, la centre comerciale, ansambluri rezidențiale și proiecte industriale și de retail, acumulând o expertiză vastă și un know-how extensiv în ceea ce privește evoluția pieței de construcții și imobiliare din România și Europa

Răzvan Pârvulescu
Head of Business Development BTDConstruct & Ambient

Cu peste cincisprezece ani de experiență în diverse domenii precum management, dezvoltarea afacerilor și relații internaționale, Răzvan Pârvulescu s-a alăturat echipei BTDConstruct & Ambient pentru a coordona activitățile de dezvoltare operațională și de business ale companiei. 

BTDConstruct & Ambient este antreprenor general în domeniul construcțiilor civile, industriale și comerciale, cu capital 100% românesc. BTD oferă o gamă completă de servicii integrate de construcții pentru cei mai importanți dezvoltatori imobiliari internaționali care activează pe piața din România, precum Speedwell, Atenor, Liebrecht & wooD, Hagag Development Europe, NEPI Rockcastle și alții. 

Din perspectiva carierei, Răzvan a ocupat diferite poziții de management în asigurări, în sectorul telecomunicațiilor, diplomație precum și în domeniul relațiilor comerciale internaționale. În cea mai recentă funcție, a condus Biroul de Relații Bilaterale din cadrul Camerei de Comerț și Industrie a României.

 

Andrei Ivan
Managing Director 4ENVIGO

Profesionist în commercial development, consultanță și sustenabilitate cu experienta de 15 ani în industrie în diferite poziții legate de livrarea și gestionarea proiectelor comerciale sustenabile, adăugând valoare atât pentru clienți, cât și pentru acționari în proiecte de anvergură. Andrei a fost project director in cadrul Skanka, senior project manager in cadrul Vitalis Consulting si Chief of Operational & Maintenance la Willbrook Management International.

 

Adrian Roman
Director Tehnic, Uniprest Instal

Adrian Roman este Director Tehnic la Uniprest Instal. Adrian activează de peste 20 de ani în domeniul instalațiilor pentru construcții, iar ultimii 10 ani i-a petrecut în echipa Uniprest Instal, unde coordonează activitatea de suport tehnic pre & after sales. Pentru că proiectele actuale sunt caracterizate de un nivel din ce in ce mai crescut al eficienței și parametrilor de confort, Adrian pune accentul în munca sa atât pe selectarea corectă a produselor ofertate, cât și pe colaborarea strânsă cu toate părțile implicate: proiectant, executant, manager de proiect, beneficiar.

Dan Vilău
Project Manager River Development

Profesionist în commercial development cu experienta de peste 22 de ani în industrie, în diferite poziții legate de livrarea și gestionarea proiectelor de anvergură. Cele mai recente proiecte de dezvoltare din portofoliul lui sunt clădirea The Light One din proiectul The Light, amplasat pe bulevadul Iuliu Maniu și clădirile London și Oslo, din cadrul proiectului Sema Parc.

River Development este un investitor și dezvoltator imobiliar cu capital românesc, cu activitate de peste 18 ani pe piața locală, susținut de o echipă de profesioniști cu o vastă experiență în planificarea, dezvoltarea și gestionarea proiectelor imobiliare de mare anvergură. River Development dezvoltă două dintre marile proiecte de reconversie urbană ale capitalei:  Sema Parc - situat pe Splaiul Independentei - cca. 1.000.000 mp GBA și The Light - situat pe Bulevardul Iuliu Maniu, cca. 150.000 mp GBA. River Develoment are in portofoliu peste 150.000 mp de spatii de birouri si a livrat in ultimii trei ani peste 38.000 de metri patrati de cladiri noi clasa A, in cadrul proiectului Sema Parc, prin cele trei cladiri clasa A - Bruxelles, Paris si Berlin. Clădirile London și Oslo se află în curs de recepționare și vor adăuga încă 31.500 mp (GLA) de birouri clasa A în zona central-vestică a orașului. Toate proiectele recent dezvoltate sau în construcție sunt certificate după standardele Breeam pentru clădiri verzi, cu ratingul Excellent.

 

Andrei Boca
Senior Leasing Manager, Globalworth

Andrei Boca este Senior Leasing Manager la Globalworth. Cu o experiență de peste 16 ani în real estate, iar din 2018 in cadrul Globalworth, Andrei este un profesionist desavarsit, care ofera soluții de inchiriere spatii de birouri pentru companiile care intră sau care se dezvolta pe piața românească. El gestionează portofolii mari de chiriași, iar printre deal-urile majore încheiate in ultima perioada se numără: Allianz Technology, UniCredit, BRD, Brinks, Lagardere, Dover, Sameday.

Andrei Boca este licențiat în Inginerie MEP la Facultatea de Inginerie a Instalațiilor din București si are specializari în managementul proiectelor, negociere, si client service.


 

Georgian Marcu
Fondator, Green Angels

Georgian Marcu este fondatorul agentii imobiliare Green Angels, specializata in tranzactionarea proprietatilor imobiliare cu valoare arhitecturala.  Cu o experienta de peste 17 ani in piata rezidentiala, Georgian isi propune sa ridice standardul calitatii de locuire din Romania. In cariera sa, Georgian a gestionat dezvoltarea de proiecte rezidentiale trecand prin toate etapele, de la identificarea si achizitia terenului la vanzarea sau inchirierea locuintelor, colaborand in permanenta cu echipele de proiect, de la arhitecti la antreprenor general si designeri de interior. 
Strategic, creativ si orientat intotdeauna spre nevoile clientilor, Georgian este unul dintre cei mai premiati si apreciati consultanti imobiliari din sectorul rezidential, fiind permanent invitat la conferintele si evenimentele de profil.

Bogdan Voicu
Project Manager la divizia de dezvoltare comerciala, Skanska CEE

Bogdan Voicu are 27 de ani de experiență ca inginer, manager de proiect, consultant tehnic, diriginte de șantier și trainer certificat. Pe parcursul vastei sale cariere a dobândit experiență în domeniul tehnic (MEP, HVAC, construcții, IT, AV) și, de asemenea, în managementul proiectelor.

S-a alăturat echipei Skanska în 2019, în calitate de Project Leader, unde rolul sau a fost să asigure managementul de proiect al contractelor de construcție, testarea și punerea în funcțiune a instalațiilor și sistemelor clădirilor, verificarea și coordonarea financiară a proiectelor.

În martie 2023 a fost promovat în funcția de Project Manager, Divizia de Dezvoltare Comercială Skanska CEE, fiind responsabil de dezvoltarea proiectului Equilibrium 2.

Bogdan consideră că rolul industriei noastre este crucial pentru dezvoltarea unui viitor sustenabil

Bogdan a absolvit Universitatea Politehnica din București cu diploma de Inginer, în 1996 și a obținut diploma de Master în managementul sistemelor energetice, la aceeași universitate, în 1997. Începând din anul 2009, deține certificări în project management, training și competențe antreprenoriale. 

Sponsors
Media partners
Venue
Grand Hotel Bucharest
BUCHAREST
Phone:T. +40 21 3102020

Conferinta Install Effficiency va avea loc la Grand Hotel Bucharest (fostul Intercontinental Bucharest).

Grand Hotel Bucharest de 5 stele este situat in Piata Universitatii, chiar langa Teatrul National si la o scurta plimbare de Centrul Vechi si ofera vederi spectaculoase asupra centrului Bucurestiului. Grand Hotel Bucharest este emblematic pentru hotelurile de lux din România. 

REGISTER

NOTĂ: Participarea în audiență este dedicată în exclusivitate companiilor invitate, cu confirmarea prealabilă din partea organizatorilor.   


Protecția datelor și partajarea detaliilor de contact 

Organizatorii conferinței, Uniprest Instal și Govnet, vor colecta și păstra datele dumneavoastră personale pentru pregătirea și desfășurarea conferinței, precum și pentru a vă informa cu privire la viitoarele proiecte legate de sectorul dumneavoastră și de domeniul de activitate. Datele de contact nu vor fi transmise către terti. Prin înregistrarea la eveniment vă dați consimțământul pentru prelucrarea datelor personale obligatorii pentru transmiterea datelor de acces.

În cazul în care doriți ca datele dvs. să fie eliminate trebuie să trimiteți o solicitare în scris către Govnet, pe adresa sales@govnet.ro.

Dacă aveți întrebări cu privire la politica noastră de confidențialitate și la procesarea mesajelor dvs. de poștă electronică și a datelor personale aferente, nu ezitați să ne scrieți la sales@govnet.ro 


 

Govnet Next Events