
Conformarea cu Regulile de Concurență pentru Membrii Asociațiilor Profesionale
Probleme de concurență și antitrust care implică asociații patronale și profesionale
19 Noiembrie, 2018 - Hotel InterContinental Bucuresti, Sala Fortuna Etaj 21
Asociațiile profesionale joacă un rol important în economie, îndeplinind numeroase funcții legitime care promovează competitivitatea industriei în ansamblu, reprezentarea în fața autorităților și contribuie la elaborarea de ghiduri bune practici in sectorul de activitate.
În ciuda acestui aspect, interacțiunea concurenților direcți pune o serie de probleme, ele fiind vulnerabile la depășirea limitelor impuse de legea concurenței.
Legea concurenței interzice și sancționeaza sever, orice expresie sau acorduri tacite între întreprinderi sau asociații de întreprinderi, orice hotărâre de asociere sau orice practici concertate, care duc, printre altele, la fixarea prețurilor, împărțirea clienților sau a piețelor.
Această întâlnire dintre specialiști ai Consiliului Concurenței, avocați specializați în dreptul concurenței și reprezentanți ai asociațiilor profesionale va oferi o imagine a regulilor de conformare, a modelelor de bune practici si minimizare a riscului pe care le puteți implementa atunci când vă gândiți să vă alăturați unei asociații profesionale din industrie și cum să participați la activitățile de asociere.
INFORMATII GENERALE
Înscriere: Taxa de participare la conferință este de 89 EURO + TVA / persoană.
- Taxa include participarea la conferința, pauzele de cafea și coctailul de networking.
- Toate taxele de înregistrare menționate mai sus exclud 19% TVA în România.
Condiții de înregistrare: Programul și temele sesiunilor de discutii pot fi modificate. În cazul în care conferința va fi anulată din motive de forță majoră, indisponibilitatea locului de desfășurare a conferinței sau pentru alte motive obiective, organizatorul își rezervă dreptul de a anula conferința. În cazul anulării, toți participanții vor fi informați cu promptitudine. În acest caz, toate taxele de înregistrare vor fi rambursate.
Plata: Plata se poate face prin transfer bancar inainte de eveniment. Luați în considerare disponibilitatea limitată a locurilor si termenul de procesare a plaților, prin urmare vă recomandăm ca înregistrările să fie făcute înainte de săptămâna evenimentului.
Protecția datelor și partajarea detaliilor de contact
Organizatorul conferinței va colecta și păstra datele dumneavoastră personale pentru pregătirea și desfășurarea conferinței, precum și pentru a vă informa cu privire la viitoarele proiecte legate de sectorul dumneavoastră și de domeniul de activitate. Datele dvs. de contact vor fi transmise numai partenerilor implicați direct în procesul de organizare a conferinței . Dacă aveți întrebări cu privire la politica noastră de confidențialitate și la procesarea mesajelor dvs. de poștă electronică și a datelor personale aferente, nu ezitați să ne scrieți la sales@govnet.ro
14:00 - 14:30 |
REGISTRATION
|
14:30 - 14:45 |
Cuvânt de deschidere
|
14:45 - 16:45 |
SESIUNE DE PREZENTĂRI ȘI DEZBATERI
MEMBRII PANEL
TEME DE DISCUTIE
|
16:45 - 17:15 |
Q&A
|
17:15 - 18:30 |
NETWORKING
|

Bogdan Chirițoiu este președinte al Autorității Naționale de Concurență din România din 2009. Din 2005 până în 2008 a fost consilier prezidențial pentru afaceri economice și politici publice, iar în perioada 2008-2009 a fost consilier prezidențial în planificare și analiză politică.
Între 2005 și 2009, Bogdan Chiritoiu a fost șeful Delegației Române la Comitetul de Politică Economică al UE.
Deține, din 2008, un doctorat în economie (Relații Economice Internaționale) la Academia de Studii Economice din București, elaborând o teză privind sistemele de asigurări de sănătate publică în statele din Europa Centrală și de Est. Bogdan Chiritoiu are o diplomă în științe politice (Universitatea Central Europeană, Budapesta, 1997) și un Master în Studii Europene (Școala din Londra de Economie și Științe Politice, 1998).
Dr. Bogdan Chirițoiu a fost, de asemenea lector privind administrația publică și Studii Europene la Universitatea din București, din 1999. El este membru al unora dintre cele mai importante think-tank din Romania si Europa: Societatea Română de Științe Politice, Rețeaua Institutelor și Școlile de administrație publică din Europa Centrală și de Est - NISPA CEE, Institutul Aspen din România și Societatea Academică din România.

Adrian Comanescu lucreaza in cadrul Consiliului Concurentei incepand cu anul 2011, iar din anul 2013 coordoneaza activitatea Directiei Servicii. Principalele directii de actiune sunt reprezentate de investigarea cazurilor privind posibile practici anticoncurentiale si controlul concentrarilor economice din sfera serviciilor. A absolvit Academia de Studii Economice in anul 2003, iar in anul 2005 Facultatea de Drept. Din anul 2009 detine un Master of Business Administration(University of Ottawa-Telfer School of Management & Academy of Economic Studies).

Georgeta Dinu se remarcă drept unul dintre cei mai influenți avocați din România în domeniul concurenței și al ajutorului de stat, având o experiență profesională de peste 14 ani. Ea este partener și coordonator al departamentului de concurență, ajutor de stat și drept UE din cadrul NNDKP.
Fie că este vorba de investigații de concurență de mare anvergură și de litigii conexe, de respectarea legislatiei de concurenta in activitatea de zi cu zi, de asistenta in tranzacții majore de fuziuni și achiziții sau de proiecte de drept UE, clienții apreciaza expertiza Georgetei în industrii atent monitorizate de autoritățile de concurență (servicii financiare, farmaceutice, media, energie etc.). Chambers and Partners si European Legal 500, două dintre cele mai cunoscute ghiduri internaționale dedicate industriei juridice, recunosc reputația Georgetei Dinu, recunoscând-o în mod constant ca fiind un lider în domeniu.

Georgiana Bădescu este partener la Schoenherr România, unde conduce departamentul de concurenta si drept UE. Ea acoperă întreaga gamă de consultanță specializată în domeniul concurenței pe diverse piețe, inclusiv servicii financiare, energie, IT & C, producție, FMCG, retail, imobiliare, construcții și produse farmaceutice. A oferit asistență în anchetele sectoriale, precum și investigații efectuate de Consiliul Concurenței din România, în cazurile naționale de control al fuziunilor, probleme de ajutor de stat, evaluări ale concurenței, precum și într-un proiect de monitorizare a angajamentelor asumate de entități. Cu accent pe prevenire, ea oferă consultanță privind aspectele legate de respectarea concurenței și supraveghează instruirile legate de concurență și investigatii.

Adrian Șter este membru al echipei de concurenta și antitrust și conduce practica locală a firmei Wolf Theiss din București. Înainte de a se alătura firmei, Adrian a fost Managing Associate în cadrul departamentului de Competition, IP & Consumer Protection din cadrul unei firme de avocatura de top. Experiența sa în ceea ce privește materia dreptului concurenței se extinde peste 10 ani și include consilierea clienților în industrii precum telecomunicațiile, retail, media, publicitate, energie, bunuri de larg consum și produse farmaceutice, în investigațiile antitrust, controlul fuziunilor și de clemență inclusiv prin furnizarea de cursuri de conformitate și efectuarea de audituri privind dreptul concurenței. Este, de asemenea autor și coautor al articolelor din publicații locale și internaționale privind problemele legate de dreptul concurenței.

Luiza Bedros are o vastă experiență în tranzacțiile de fuziuni și achiziții, restructurarea afacerilor și alte chestiuni corporative complexe, precum și probleme de reglementare în domeniul sănătății, oferind consultanță clienților internaționali și naționali dintr-o gamă largă de industrii, cum ar fi distribuția produselor alimentare, distribuție și sisteme de franciză, farmaceutică, IT&C sau auto. Luiza este, de asemenea, specializată în dreptul antitrust și concurență, asistand clienții cu privire la toate aspectele legate de procedurile de control al fuziunilor în fața Consiliului Concurenței din România, anchetele anticoncurențiale și programele de conformitate.

În calitate de Director general al Asociației Berarii României, activitatea Juliei Leferman se concentrează pe stabilirea unui dialog constant și constructiv cu autorițățile statului, în acord cu misiunea Asociației de a veghea la menținerea unui mediu de afaceri sănătos și responsabil în sectorul berii. Experiența sa de peste 15 ani în Public Affairs a fost acumulată în importante instituții publice și in consultanță privată. Înainte de a se alătura Berarilor României a făcut parte din echipa Grayling, coordonând proiecte complexe de public affairs din domenii diverse, precum: servicii financiare, IT, sănătate și energie.

Dorin Cojocaru activeaza de peste 18 ani in piata laptelui, iar din 2007 este membru in Consilul Director al APRIL. Intre 2010 si 2012 a ocupat functia de vicepresedinte al APRIL iar din 2012 pana in 2013 cea de director general. Incepand cu 2013, domnul Cojocaru este atat Presedinte al APRIL, cat si membru in Consilul Director Romalimenta, Federatia Nationala a Industriei Alimentare. Asociatia Paronala Romana din Industria Laptelui -APRIL , reprezinta intereselor membrilor sai din 2001, membrii ce proceseaza peste 80% din laptele procesat in Romania.

Daniel Preda este Presedinte al Asociatiei Romane de Logistica (ARILOG) din 2015 si Director General la Toyota Material Handling Romania din 2000.
Cu o experienta de 20 ani in miscarea de marfa, Daniel Preda incearca sa contribuie la promovarea si raspandirea bunelor practici din logistica, la dezvoltareaunei platforme de comunicare pentru specialistii din domeniu, la promovarea si recunoasterea rolului tot mai relevant al logisticii in economia de azi. Una dintre provocarile Asiciatiei ARILOG este atragerea de membri relevanti, marea lor majoritate multinationale, in contextul limitarilor aduse de legislatia de concurenta si antitrust.

Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen Legal & Tax is a promoter of business law in Romania. The firm, together with its specialized tax and intellectual property divisions, has offices in Bucharest, Timişoara, Cluj-Napoca, Braşov and Craiova and offers full-service and integrated legal and tax advice to companies in Romania and abroad. NNDKP represents Romania in some of the most prestigious international professional alliances - Lex Mundi, World Services Group - and is a founding member of the South East Europe Legal Group (SEE Legal).

Schoenherr started its operations in Romania in 1996, being at the time among the first law firms offering legal services at Western quality standards. Throughout the years, Schoenherr si Asociatii has offered legal and tax solutions to problems of the most diverse types. Today, Schoeherr is one of the most experienced international firms on the Romanian market. The 50-expert team advises mainly foreign investors on the complete range of corporate and commercial legal and tax issues, with an emphasis on sophisticated corporate, finance and real estate transactional work. Schoenherr has built an impressive track record in the oil and gas retail, telecommunication, insurance, banking, pharmaceutical, construction, real estate development and IT industries.

Noerr stands for excellence and an entrepreneurial approach. With highly experienced teams of strong characters, Noerr devises and implements solutions for the most complex and sophisticated legal challenges. United by a set of shared values, the firm’s 500+ professionals are driven by one goal: our client’s success. As one of the leading European law firms, Noerr is also internationally renowned with offices in ten countries and a global network of top-ranked “best friends” law firms.

Wolf Theiss este una dintre cele mai mari firme de avocatură din Europa Centrală, de Est și de Sud-Est (CEE / SEE). Ne-am construit reputația pe o combinație de cunoștințe locale de neegalat și capacitate internațională puternică. Am deschis primul nostru birou la Viena acum peste 50 de ani. Echipa Wolf Theiss reunește acum peste 325 de avocați din diverse domenii de activitate, care lucrează în birouri din 12 țări din regiunea CEE / SEE.

Starting business in 1909 as Suzuki Loom Works, the firm was incorporated in 1920. Since foundation in Hamamatsu, Japan, SUZUKI has steadily grown and expanded. During the post-W.W.II period, our motorized bike 'Power free'* which earned a good reputation was followed by our 125cc motorcycle 'Colleda', and later by the pioneering 'Suzulight'* minicar that helped bring Japan's automotive revolution. Each of these was epoch-making in their own right as they were developed and manufactured by optimizing the most advanced technologies of that period. Today, constantly going forward to meet changing lifestyles, the SUZUKI name is seen on a full range of motorcycles, automobiles, outboard motors and related products such as motorized wheelchairs and industrial equipment. The Suzuki trademark is recognized by people throughout the world as a brand of quality products that offer both reliability and originality. SUZUKI stands behind this global symbol with a sure determination to maintain this confidence in the future as well, never stopping in creating such advanced 'value-packed products'.

Taxa de participare la conferinta Conformarea cu Regulile de Concurență pentru Asociațiile Profesionale este de 89 EURO + TVA/ persoana.
NOTA:
- 10% Discount de grup - pentru un numar de minim 3 participanti din partea aceleiasi companii