
Conferința RetailTech 2019
Cash Management • Optimizare Procese • Eficientizare Resurse • Technologie
26 martie, 2019 • InterContinental Bucharest Hotel • Sala Fortuna
Acest eveniment se va concentra pe modul în care tehnologia poate contribui la eficientizarea operatiunilor din cadrul magazinelor si a industriei de retail in general.
Folosind tehnologia și echipamente de automatizare a proceselor, activitatea operatională poate fi semnificativ imbunatatită. Evoluția rapidă a tehnologiei in domeniu ofera oportunitati uriașe pentru retaileri prin oferirea de solutii de eficientizare a activitații. Valorificarea avantajelor oferite de noile echipamente, solutii IT si tehnologii inovative, dar și interpretarea cantității masive de date disponibile pot îmbunătăți semnificativ eficiența operațională in activitatea zilnica.
INFORMATII GENERALE
Limba de desfasurare si prezentare: română și engleză, cu traducere simultană.
Înscriere: Taxa de participare la conferință este de 89 Euro + TVA / persoană.
- Taxa include participarea la sesiunile de conferințe, pauzele de cafea și masa de prânz, precum și documentele lucrărilor conferinței.
- Toate taxele de înregistrare menționate mai sus exclud 19% TVA în România.
Condiții de înregistrare: Programul și temele sesiunilor de discutii pot fi modificate. În cazul în care conferința va fi anulată din motive de forță majoră, indisponibilitatea locului de desfășurare a conferinței sau pentru alte motive obiective, organizatorul își rezervă dreptul de a anula conferința. În cazul anulării, toți participanții vor fi informați cu promptitudine. În acest caz, toate taxele de înregistrare vor fi rambursate.
Plata: Plata se poate face prin transfer bancar inainte de eveniment. Luați în considerare disponibilitatea limitată a locurilor si termenul de procesare a plaților, prin urmare vă recomandăm ca înregistrările să fie făcute înainte de săptămâna evenimentului.
Protecția datelor și partajarea detaliilor de contact
Organizatorul conferinței va colecta și păstra datele dumneavoastră personale pentru pregătirea și desfășurarea conferinței, precum și pentru a vă informa cu privire la viitoarele proiecte legate de sectorul dumneavoastră și de domeniul de activitate. Datele dvs. de contact vor fi transmise numai partenerilor implicați direct în procesul de organizare a conferinței . Dacă aveți întrebări cu privire la politica noastră de confidențialitate și la procesarea mesajelor dvs. de poștă electronică și a datelor personale aferente, nu ezitați să ne scrieți la sales@govnet.ro
09:00 - 09:30 |
Inregistrare
|
09:30 - 11:00 |
PRIMA SESIUNE
Driverele de cost din sectorul de retail si solutii de eficientizare a proceselor
Vorbitori
|
11:00 - 11:30 |
PAUZA
|
11:30 - 12:30 |
A DOUA SESIUNE
Tendințe în industria de retail - studii de caz si experiențe in implementare
Vorbitori
|
12:30 - 13:30 |
Networking Lunch
|

Tiberiu Danetiu este Doctor in economie, cu o experienta de peste 15 ani in retailul modern si face parte din echipa care a construit si lansat Auchan Romania, inca din 2005. Este director de marketing al Auchan Romania de 10 ani.
Din 2016, este Director Client si Inovatie Auchan Retail Romania, responsabil de Digital & e-commerce, Marketing Client & Data, Servicii Client si R&D, cu focus pe noi proiecte si activitati care imbunatatesc experienta la cumparaturi a clientilor Auchan, offline si online.
In paralel cu activitatea din business, pentru o buna perioada de timp, este cadru didactic la ASE Bucuresti, Facultatea de Comert - Marketing.

Cătălin Cîrnaru are peste 15 ani de experiență în logistică, atât în companii naționale, cât și în multinaționale. De mai bine de 5 ani, este logistic manager al companiei Flanco Retail. Cătălin coordonează departamentul de logistică și se ocupă de lanțul de aprovizionare al unuia dintre cei mai mari retaileri din domeniul IT & C, electronică și electrocasnice din România.

De-a lungul celor 20 de ani de cariera la McDonald’s am parcurs toate treptele ierarhice dintr-un restaurant, lucrand in mai multe locatii pe pozitia de crew, crew trainer, floor manager, manager assistant si director de restaurant. Din 2016 am fost cooptata sa coordonez implementarea celui mai provocator proiect din istoria McDonald’s in Romania. Experience of the Future este despre imbuntatirea experientei si interactiunii oaspetilor nostri. Nu este doar o transformare a felului in care arata restaurantele, o schimbare a modului de operare. EOTF inseamna mult mai mult. Inseamna schimbarea mentalitatii – de la doar a le oferi clientilor ce vor, ce isi doresc, la a le depasi asteptarile, la a-i surpinde, la a-i trata ca pe niste oaspeti la noi acasa.

Liviu Osman este directorul IT al Premier Restaurants Romania, dezvoltatorul licentei McDonald's in Romania. Coordonarea și participarea la implementarea complexă a soluțiilor IT și de afaceri a acoperit toate aspectele specifice ale managementului IT modern și eficient și, în același timp, a acumulat o vastă experiență în managementul de proiect și în infrastructura IT. Fiind foarte motivați, trăind valorile succesului, mereu dispus să învețe, el demonstrează continuu adevărata pasiune a unui specialist IT implicat în procesele de afaceri superioare. McDonald's este un mediu foarte provocator, generând idei noi și ridicând înalt bara de inovare. El este întotdeauna pregătit să facă provocarea și să găsească răspunsul cel mai potrivit. Liviu a absolvit Facultatea de Calculatoare și Control din cadrul Universității Politehnice București și este un inginer de sistem certificat Microsoft.

Ionut Toader este co-fondator și CEO al Relevance Management, coordonând de peste 15 ani o afacere care se adresează proiectelor complexe de gestionare a datelor și de business intelligence pentru a sprijini eficiența proceselor de luare a deciziilor într-o companie.
Ionut este un expert pasionat în IT și marketing. A absolvit Facultatea de Informatică și Automatică (Universitatea Politehnică București) în anul 2001 și, de asemenea, a coordonat dezvoltarea multor produse și servicii IT & C de mai mulți ani. La managementul de relevanță, el susține viziunea că datele relevante au puterea de a crește o companie de succes.

Economist de profesie, Valer Hancas are o experienta de peste 15 ani in companii internationale de retail. De-a lungul timpului, Valer Hancas a detinut diferite pozitii de management in Kaufland Romania, acumuland numeroase niveluri de expertiza in cadrul Departamentelor de Vanzari, Achizitii sau Marketing. In prezent, detine functia de Director de Comunicare & Corporate Affairs, in care activeaza de peste 13 ani. Din aceasta pozitie, Hancas coordoneaza toate activitatile de comunicare interna si externa, incluzand CSR si Public Affairs, atat pentru Romania, cat si Republica Moldova.
Incepand cu iulie 2017, Valer Hancas este vicepresedinte in Comitetul Director al Global Compact Network Romania. Valer Hancas a implementat ample campanii de comunicare, PR si CSR aferente proiectelor companiei. Dintre acestea amintim: schimbarea identitatii noului Kaufland, lansarea Pop-Up Restaurantului Kaufland sau a marcilor private K-Vreau din Romania, K-Bio, K-take it veggie, programul „Raftul Romanesc“ pentru mai multa carne de porc romaneasca in magazine, programele de sustinere a producatorilor romani, proiectul de finantare a ONG-urilor cu 1 milion de euro, „Gradinescu“ - proiect de amenajare a gradinilor urbane comunitare pe acoperisurile si in parcarile magazinelor si scolilor, extinderea primei retele publice de statii de alimentare a masinilor electrice.

Mircea Raducan are specializarea in Inginerie Manageriala si Tehnologica si mai bine de 15 ani a contribuit substantial la dezvoltarea si consolidarea Compartimentului Enviro Technologies al companiei Ropeco. De peste 2 ani de zile este Directorul Departamentului Vanzari, coordonand proiecte SMART pentru implementarea solutiilor de cash management, self service si self checkout in retail si banking.

With over 10 years business experience out of which 4 in retail process automation, Silvana manages large projects from analysis phase, to end-user solutions for top local retailers. Since 2018 she is coordinating the consulting division of Enterprise Concept. The company offers a unique combination of best practices in the field of consulting, combined with technical implementation methodologies, that allows companies to migrate to an adaptive business design structure.

Dor Bujor Padureanu este CEO si General Manager al Magister Software SRL si Vicepresedintele Patronatului Comercantilor si Servisantilor de Case de Marcat din Romania.

Simona has more than 15 years experience in retail solutions for security, loss prevention, compliance, increasing sales by measuring relevant KPI's.
She had built from scratch the retail security department in UTI Group between 1996-2011, bringing for the first time on the Romanian market a consistent portfolio of integrated solutions from world leading suppliers, applied to the local market specificity.
As the retail world is in continuous change and facing many disruptive tendencies, Simona has developed a concept that helps decision makers from retail environment to increase efficiency, boost sales and personnell productivity.

Founded in 2005, Enterprise Concept is renowned for its ability to create a covalent bond between the Management Consulting and IT execution, providing perfect synergy between managerial strategy and the most advanced technologies that can contribute to the transformation of public and private organizations.
Enterprise Concept brings together best-fit business strategies and technology, offering a state-of-the-art experience-based expertise in areas such as Enterprise Architecture (EA), Business Process Management (BPM), Service Oriented Architecture (SOA) and Enterprise Performance Management (EPM). While mastering the methodology that accelerates the effective implementation of highly customized solutions, Enterprise Concept brings years of business and technology consulting experience to each project, thus making a real difference in helping companies improve on enterprise performance, maximize productivity and accelerate innovation.

Înființată în anul 2002, Magister Software s-a afirmat drept cel mai dinamic dezvoltator și integrator de soluții la cheie pentru retail din România, specializându-se în managementul eficient al magazinelor și lanțurilor de retail.
În cei 17 ani de activitate, Magister a contribuit la dezvoltarea și implementarea unor proiecte de anvergură din comerțul românesc. Compania asigură acoperire națională, prin rețeaua sa de parteneri certificați, evaluați și licențiați anual în cadrul programului de perfecționare profesională Partener Certificat
Implementată în mii de unități comerciale, soluția SmartCash Retail Management System dezvoltată de Magister Software este, în prezent, cea mai raspândită platformă software integrată pentru retail din România. Platforma se adresează atât comercianților independenți, cât și lanțurilor comerciale cu procese complexe de business, înalt automatizate și cu un număr ridicat de utilizatori.

Since 2004, Relevance is the preferred partner of companies that leverage the power of data for business performance.
Our team has 15 years of experience in implementing Business Intelligence, Data Warehouse and Big Data solutions, using global leading partners for data management, analysis and visualization.
Relevance believes in Humans and Technologies, in that order – used in the right combination they make the difference for your company success.

ROPECO Bucharest offers state-of-the-art solutions and equipment with 28 years of experience on the specialized market.
ROPECO is a company for which success is a challenge in the realization of future projects, experiencing a successful expansion in several fields of activity. ROPECO's activity is based on a young, dynamic team, made up of professionals in the true sense of the word, who identify with successful solutions for our clients.
We have a competitive management system with a well-structured company organization chart on departments made up of staff trained by prestigious international manufacturing companies.

WAGNER Security is a Romanian company founded in 2009 that aims to provide quality products and services at competitive prices in the field of security. The company benefits from over 20 years of experience in the field of management and aims to obtain customer satisfaction. Wagner Security understands customer requirements and creates customized solutions to meet their needs.
