Events
RetailTech Romania 2020 GovNet Live
June 23, 2020, E-CONFERINTA PLATFORMA ZOOM,

 Conferința RetailTech 2020

 Cash Management • Optimizare Procese • Eficientizare Resurse • Technologie  

 23 iunie 2020 • GovNET LIVE 


Ce pregătește si ce oferă tehnologia retailerilor pentru vremurile post-pandemice?


A 3-a ediție a e-conferinței RetailTech Romania, se va concentra pe modul în care tehnologia poate contribui la eficientizarea operațiunilor din cadrul magazinelor si a sectorului de retail in general. Folosind tehnologia și echipamente de automatizare a proceselor, activitatea operațională poate fi semnificativ imbunatațită, mai ales in aceste perioade de transformare dramatică a interacțiunii dintre retaileri si clienți.

Vă invităm pe 23 iunie la o discuție interactivă din seria GovNET Live să aflăm cum poate sa ajute tehnologia in noul ecosistem de retail.


Evoluția rapidă a tehnologiei in domeniu ofera oportunitati uriașe pentru retaileri prin oferirea de solutii de eficientizare a activitații. 

Valorificarea avantajelor oferite de noile echipamente, solutii IT si tehnologii inovative, dar și interpretarea cantității masive de date disponibile pot îmbunătăți semnificativ eficiența operațională in activitatea zilnica. 

 

INFORMATII GENERALE

Limba de desfasurare si prezentare: română 

Înscriere: Participarea in audienta este gratuita. Vizitati pagina de inregistrare pentru a primi codul de acces.

Condiții de înregistrare: Programul și temele sesiunilor de discutii pot fi modificate. În cazul în care conferința va fi anulată din motive de forță majoră, sau pentru alte motive obiective, organizatorul își rezervă dreptul de a anula conferința. În cazul anulării, toți participanții vor fi informați cu promptitudine.

Protecția datelor și partajarea detaliilor de contact

Organizatorul conferinței va colecta și păstra datele dumneavoastră personale pentru pregătirea și desfășurarea conferinței, precum și pentru a vă informa cu privire la viitoarele proiecte legate de sectorul dumneavoastră și de domeniul de activitate. Datele dvs. de contact vor fi transmise numai partenerilor implicați direct în procesul de organizare a conferinței . Dacă aveți întrebări cu privire la politica noastră de confidențialitate și la procesarea mesajelor dvs. de poștă electronică și a datelor personale aferente, nu ezitați să ne scrieți la sales@govnet.ro 

 

Program
10:00 - 10:05
Inregistrare
  • Prezentarea vorbitorilor si cuvant de bun venit host Adrian Ion GovNET

 

10:05 - 12:00
SESIUNE ONLINE DE PREZENTARI SI DISCUTII

Modul în care tehnologia si automatizarea proceselor schimbă retailul cu amănuntul 

Tendințe în Retail - Strategii de vânzare pentru economia de distanțare socială

  • Robert Berza - General manager Fashion Days si VP eMAG Fashion & Sport 

Procese paperless – platforma EDI in retail pentru schimbul de documente electronice
  • Adina Andrei - Country Manager, Infinite IT Solutions

Procure to pay
  •  Silvana Helal - Consulting Lead, Enterprise Concept

​Contactless Cash Payments - Tehnologiile GLORY transformă plățile cu numerar în plăți fără contact 
  •  Mircea Raducan - Sales Manager, ROPECO

Pot roboţii să formeze carteluri? Automatizarea procesului de stabilire a preţurilor online poate atrage răspunderea în baza legii concurenţei?
  • Anca Jurcovan - Partener, Wolf Theiss

Solutii de monitorizare a numarului de persoane si distantare sociala pentru magazine
  • Simona Dinca - Director General, Wagner Security

​McDonald’s is going digital all the way
  • Liviu Osman - IT Manager, Premier Restaurants Romania Dezvoltator Licenta McDonalds

Tehnologii de tip deep learning pentru adaptarea si anticiparea comportamentului de cumpărare
  • Gabriel Radut - PMO, A&D Pharma

Impactul Digitalizării in Retail
  • Antoniu Nituleasa - Country manager, Intersport

Transformarea magazinului cora Pantelimon pentru o experientă de shopping completa si actuala 
  • Anca Popescu - Director, cora Pantelimon
12:00 - 12:30
SESIUNE Q&A
  • Sesiune interactiva de intrebari si raspunsuri

 

Speakers
Adina ANDREI
Country Manager Infinite IT Solutions

Dupa 10 ani de consiliere de business pentru investitiile franceze in Romania, in cadrul Camerei Franceze de Comert si Industrie, Adina Andrei decide sa intre in industria IT ca si consultant in vanzarea serviciilor EDI si automatizarea proceselor interne in companii. De 2 ani dezvolta sucursala romana a grupului polonez Infinite IT si ajuta furnizorii marilor lanturi din retail sa inteleaga provocarile digitalizarii, sa implementeze solutii paperless in propriile procese interne. Astfel pentru mai mult de 1500 companii din Romania cuvinte precum: EDI, marketplace, eArchive nu mai sunt un secret.

Silvana Roberta Helal
Consulting Lead, Enterprise Concept

Cu o experiență de peste 10 ani din care 4 în automatizarea proceselor de vânzare cu amănuntul, Silvana gestionează proiecte mari din faza de analiză, până la soluții pentru utilizatorii finali pentru retaileri locali de top. Din 2018 coordonează divizia de consultanță a Enterprise Concept. Compania oferă o combinație unică de cele mai bune practici în domeniul consultanței, combinată cu metodologii de implementare tehnică, care permite companiilor să migreze către o structură adaptivă de proiectare a afacerii.

Anca Popescu
Director, cora Romania

Anca s-a alaturat cora Romania in anul 2005 avand o experienta de peste 15 ani in retail, fiind implicata într-o multitudine de proiecte, de la, dezvoltare, restructurari, extindere si due diligence. Ea este de la inceputul carierei in cora, fiind director de peste 9 ani reusind sa acceada in acesta pozitie prin parcurgerea tuturor etapelor ierarhice din organizatie. Anca are un MBA in stiinte economice si coordoneaza pe langa activitatea magazinului cora Pantelimon si multe activitati cu impact social zona de mediu.

Antoniu Nituleasa
Director General Intersport

Antoniu Nituleasa este directorul general al Intersport din 2013. Absolvent al Universității București, experiența sa profesională include posturi de manager în Univers’all, Kaufland România, Real Hypermarket România și Rewe România.

Anca Jurcovan
Partener Wolf Theiss

Anca Jurcovan este un cunoscut avocat în domeniul concurenței, cu o vastă experiență acumulată în ultimii 14 ani prin asistarea clienților de top în investigațiile desfășurate de Consiliul Concurenței în România, precum și în litigiile concurenței. Activitatea ei se concentrează pe aspecte de concurență, proprietate intelectuală și tehnologie, fiind implicată și în consultarea structurării complexe și inovatoare a contractelor. Expertiza Ancai se extinde la protecția consumatorilor, practicile comerciale neloiale, probleme de comerț electronic și protecția datelor cu caracter personal în diverse industrii, inclusiv servicii de telecomunicații, retail, energie, servicii financiare și farmaceutice. Anca Jurcovan deține o diplomă de licență de la Universitatea Paris 1 Panthéon-Sorbonne și un master în drept de afaceri de la Facultatea de Drept, Universitatea din București. De asemenea, a absolvit King’s College London cu două Diplome în Dreptul Concurenței și Economie în Dreptul Concurenței.

Mircea Raducan
Sales Manager, ROPECO

Mircea Raducan are specializarea in Inginerie Manageriala si Tehnologica si mai bine de 15 ani a contribuit substantial la dezvoltarea si consolidarea Compartimentului Enviro Technologies al companiei Ropeco. De peste 2 ani de zile este Directorul Departamentului Vanzari, coordonand proiecte SMART pentru implementarea solutiilor de cash management, self service si self checkout in retail si banking.

Liviu Osman
Director IT al Premier Restaurants Romania, dezvoltatorul licentei McDonald

Liviu Osman este directorul IT al Premier Restaurants Romania, dezvoltatorul licentei McDonald's in Romania. Coordonarea și participarea la implementarea complexă a soluțiilor IT și de afaceri a acoperit toate aspectele specifice ale managementului IT modern și eficient și, în același timp, a acumulat o vastă experiență în managementul de proiect și în infrastructura IT. Fiind foarte motivați, trăind valorile succesului, mereu dispus să învețe, el demonstrează continuu adevărata pasiune a unui specialist IT implicat în procesele de afaceri superioare. McDonald's este un mediu foarte provocator, generând idei noi și ridicând înalt bara de inovare. El este întotdeauna pregătit să facă provocarea și să găsească răspunsul cel mai potrivit. Liviu a absolvit Facultatea de Calculatoare și Control din cadrul Universității Politehnice București și este un inginer de sistem certificat Microsoft.

Robert Berza
GM Fashion Days & VP eMAG Fashion & Sport

Robert Berza este General Manager al Fashion Days si VicePresedinte eMAG divizia Sport si Fashion.

Gabriel Radut
PMO Director A&D Pharma

Gabriel s-a alaturat A&D Pharma in aprilie 2018 odata cu achizitia grupului de catre Dr.Max Group, unul dintre cele mai mari lanturi de farmacii din Europa. Dupa finalizarea cu succes a integrarii intre cele doua companii, a preluat functia de Director PMO coordonand definirea si implementarea portofoliului de proiecte in cadrul companiilor din cadrul grupului. Avand peste 15 ani experienta in portfolio si project management, managementul proceselor, transformare, customer services in telecom, banking si distributie farma, a coordonat proiecte majore in Telekom Romania, Vodafone, BCR, Raiffeisen Romania si Raiffeisen Bank International in Viena, Austria.

Simona Dinca
General Manager Wagner Security

Simona Dincă a absolvit Facultatea Politehnică din București ca inginer auto și deține o diplomă de master în Administrarea Afacerilor la IDE CNAM. Are o experiență globală de vânzări și management de 26 de ani din cei 20 de ani în sisteme de securitate / integrare și 6 ani în muncă, sănătate și securitate de mediu.

Simona a fost în perioada 2013-2018, Sales Manager România și Bulgaria pentru Brady Corporation, gestionând peste 20 de conturi directe strategice și 9 distribuitori în 2 țări, ea a pus bazele unei creșteri stabile și durabile a afacerea Brady, pe întregul său portofoliu de soluții și produse.

Sponsors
Media partners
Venue
E-Conferinta platforma ZOOM
Phone:
web:

Procedura de accesare a videoconferinței pe platforma de webinar ZOOM

Accesare ZoomMeeting în browserul de internet

Se accesează link-ul oferit de către GovNET pe e-mail,  apoi click launch video

Se introduc Meeting ID și parola (din mailul primit)

Se deschide aplicația ZOOM, unde ne putem conecta CU CONT existent, CONT NOU sau FĂRĂ CONT

Pentru confirmarea participării vă rugăm să ne contactați la adresa: 

mihaela.dumbrava@govnet.ro sau telefonic la numărul 0722 829 497


Rezerva
Participarea pentru acest eveniment GovNET Live este gratuita pe baza inregistrarii prealabile si a obtinerii codului persona de acces pe platforma de desfasurare a sesiunii Live.


Data protection policy

The use of our website is possible without providing personal information. Data that a user enters into our contact form is used by Govnet Conferences solely for contacting purposes. Our web sites do not record any personal data (e.g., names, addresses, telephone numbers or e-mail addresses) unless you voluntarily provide such information (e.g., by registering, in surveys, etc.), have given your consent or we are permitted to do so by laws governing the protection of your privacy.

The conference organiser will collect and store your personal data for the preparation and execution of the conference as well as to inform you about future projects related to your sector and line of work. Your contact data will only be used for matters directly involved in the conference organisation process and for follow-up purposes. 

If you have any questions or request about our privacy policy and the processing of your e-mail and related personal data, do not hesitate to write us at: sales@govnet.ro


Govnet Next Events