
Conferința RetailTech 2021
Cash Management • Optimizare Procese • Eficientizare Resurse • Technologie
14 aprilie, 2021 • GovNET LIVE
Ce pregătește si ce oferă tehnologia retailerilor pentru vremurile post-pandemice?
A 4-a ediție a e-conferinței RetailTech Romania, se va concentra pe modul în care tehnologia poate contribui la eficientizarea operațiunilor din cadrul magazinelor si a sectorului de retail in general. Folosind tehnologia și echipamente de automatizare a proceselor, activitatea operațională poate fi semnificativ imbunatațită, mai ales in aceste perioade de transformare dramatică a interacțiunii dintre retaileri si clienți.
Vă invităm pe 23 iunie la o discuție interactivă din seria GovNET Live să aflăm cum poate sa ajute tehnologia in noul ecosistem de retail.
Evoluția rapidă a tehnologiei in domeniu ofera oportunitati uriașe pentru retaileri prin oferirea de solutii de eficientizare a activitații.
Valorificarea avantajelor oferite de noile echipamente, solutii IT si tehnologii inovative, dar și interpretarea cantității masive de date disponibile pot îmbunătăți semnificativ eficiența operațională in activitatea zilnica.
INFORMATII GENERALE
Înscriere: Participarea in audienta este gratuita. Vizitati pagina de inregistrare pentru a primi codul de acces.
Condiții de înregistrare: Programul și temele sesiunilor de discutii pot fi modificate. În cazul în care conferința va fi anulată din motive de forță majoră, sau pentru alte motive obiective, organizatorul își rezervă dreptul de a anula conferința. În cazul anulării, toți participanții vor fi informați cu promptitudine.
Protecția datelor și partajarea detaliilor de contact
Organizatorul conferinței va colecta și păstra datele dumneavoastră personale pentru pregătirea și desfășurarea conferinței, precum și pentru a vă informa cu privire la viitoarele proiecte legate de sectorul dumneavoastră și de domeniul de activitate. Datele dvs. de contact vor fi transmise numai partenerilor implicați direct în procesul de organizare a conferinței . Dacă aveți întrebări cu privire la politica noastră de confidențialitate și la procesarea mesajelor dvs. de poștă electronică și a datelor personale aferente, nu ezitați să ne scrieți la sales@govnet.ro
10:00 - 10:05 |
Inregistrare
|
10:05 - 12:00 |
SESIUNE ONLINE DE PREZENTARI SI DISCUTII
Revoluția comerțului de vânzare cu amănuntul: modul în care s-a schimbat peisajul retailului
• Construirea unui ecosistem pregătit pentru economia de distanțare socială. Menținerea clienților loiali • Optimizarea costurilor cu amănuntul și a soluțiilor pentru eficientizarea proceselor prin tehnologie • La fel, dar diferit: viitorul numerarului in retail • Click&Collect, inca un canal de vanzare pentru magazine
• Smart Retail - Monitorizarea inventarului prin AI
• Cum obțineți INFORMAȚII, nu DATE. Tendințe de raportare cu amănuntul • Tendințe in vânzarea cu amănuntul - Viitorul numerarului in retail si cum pot fi eficientizate procesele de manipulare a acestuia? • Case rapide, tip auto-check-out. Care sunt principalele avantaje? • Avantajele competitive oferite de tehnologie • Soluții pentru îmbunătățirea eficienței, vitezei de livrare și reducere a costurilor • Viitorul în domeniul sistemelor de operare pentru terminalele de achiziție de date |
12:00 - 12:30 |
SESIUNE Q&A
|

Mircea Raducan are specializarea in Inginerie Manageriala si Tehnologica si mai bine de 15 ani a contribuit substantial la dezvoltarea si consolidarea Compartimentului Enviro Technologies al companiei Ropeco. De peste 2 ani de zile este Directorul Departamentului Vanzari, coordonand proiecte SMART pentru implementarea solutiilor de cash management, self service si self checkout in retail si banking.

Anca s-a alaturat cora Romania in anul 2005 avand o experienta de peste 15 ani in retail, fiind implicata într-o multitudine de proiecte, de la, dezvoltare, restructurari, extindere si due diligence. Ea este de la inceputul carierei in cora, fiind director de peste 9 ani reusind sa acceada in acesta pozitie prin parcurgerea tuturor etapelor ierarhice din organizatie. Anca are un MBA in stiinte economice si coordoneaza pe langa activitatea magazinului cora Pantelimon si multe activitati cu impact social zona de mediu.

Dan Tone, CEO al Eutron Invest România, a fondat compania în 1993 cu scopul de a oferi soluții tehnologice inovatoare pentru industria bancară și financiară. În ultimii 25 de ani, a dezvoltat o cunoaștere aprofundată a mecanismelor și cerințelor industriei de retail, bancare și financiare și a reușit să dezvolte un portofoliu de competențe impresionant pentru a satisface nevoile pieței în ansamblu. Obiectivul care l-a ghidat pe Dan către domeniul bancar și financiar în 1993 a fost de a găsi cele mai eficiente modalități de gestionare a valorilor și furnizarea de soluții nu numai pentru provocările de acum, ci și pentru cele de mâine. Dan Tone a dezvoltat cultura companiei bazată pe „rezolvarea problemelor”. Și având în vedere experiența sa inginerească, este ușor de înțeles de ce, dacă îl întrebi, el va spune cu un zâmbet pe buze că oportunitățile excelente care apar, sunt adesea bine deghizate în probleme de nerezolvat.

Bogdan Gheorghe este Teritorry Channel Manager pentru Ro, BG,MD , in Honeywell Romania, incepnad din 2014.Are o experienta de peste 20 ani in Vanzari Directe, indirecte si management de echipe.cu o Diploma in Automatizari Industriale, Bogdan se ocupa de cresterea vanzarilor si brand awarness-ului Honeywell in pietele alocate.

Cu o experienta de peste 15 ani in domeniul IT&C, Bogdan Fratila este din 2014 Director comercial si actionar in grupul Enterprise Concept - Hex IT.
Enterprise Concept, un jucător principal de pe piaţa BPM şi DPA din România, lider în automatizari pe piaţa de retail, a fost înfiinţată în 2005, avand drept obiectiv trei concepte inovatoare de business: Decision Management System, Business Process Management şi Business Performance Management.

George Faur este Chief Information Officer, în Auchan România, din 2016. El are 23 de ani experiență în IT, atât antreprenorială, cât și în corporații. Cu o diplomă în Informatică și un master în Resurse umane și comunicare managerială, George Faur se concentrează pe digitalizarea companiei, având un focus continuu pe transformarea culturală a resurselor umane.

Cu o experiență de peste 9 ani in retail, din care peste 5 ani in Altex Romania- liderul din piata Electro-IT din Romania. Iolanda in prezent gestioneaza echipa Furnizori Marfa din cadrul departamentului Financiar, avand drept obiectiv automatizarea si eficientizarea proceselor financiare. Printre proiectele dezvoltate se numara si tool-ul de automatizare punctaje cu furnizorii dezvoltat alaturi de Enterprise Concept.

Founded in 2005, Enterprise Concept is renowned for its ability to create a covalent bond between the Management Consulting and IT execution, providing perfect synergy between managerial strategy and the most advanced technologies that can contribute to the transformation of public and private organizations.
Enterprise Concept brings together best-fit business strategies and technology, offering a state-of-the-art experience-based expertise in areas such as Enterprise Architecture (EA), Business Process Management (BPM), Service Oriented Architecture (SOA) and Enterprise Performance Management (EPM). While mastering the methodology that accelerates the effective implementation of highly customized solutions, Enterprise Concept brings years of business and technology consulting experience to each project, thus making a real difference in helping companies improve on enterprise performance, maximize productivity and accelerate innovation.

Honeywell invents and manufactures technologies to address some of the world’s toughest challenges initiated by revolutionary macrotrends in science, technology and society. A Fortune 100 company, we create solutions to improve the quality of life of people around the globe: generating clean, healthy energy – and using it more efficiently. Increasing our safety and security. Enabling people around the world to connect, communicate, and collaborate. And equipping our customers to be even more productive. With approximately 132,000 employees worldwide, including more than 22,000 engineers and scientists, we have an unrelenting commitment to quality and delivering results in everything we make and do.

ROPECO București is a Romanian company, founded in 1993, with over 25 years experience in the specialized market, offering solutions and equipments that incorporate high-tech technology successfully tested worldwide. Through judicious selected and applied management and marketing policies, ROPECO București became one of the most important and successful companies in its field.
ROPECO București now has a professional team of more than 120 employees, developing fruitful collaboration relationships with internationally renowned manufacturers.

Total Technologies is an IT company specialized in equipment integration for barcode technology and RFID, which offers customers complete solutions for the collection and automatic data processing by type integrated applications: warehouse management, inventory of fixed assets, manufacturing traceability, tracking goods entire distribution network, sales force automation and automation of retail operations.

Eutron is a Romanian company that has been delivering custom tech solutions for over 25 years, meant to support their customers achieve or exceed their business objectives. Customer experience solutions, automated data/documents identification management, integrated security solutions, cash flow management and sustainability solutions are just some of the competences we have developed in all this time, while working with more than 3000 customers from various industries.

Procedura de accesare a videoconferinței pe platforma de webinar ZOOM
Accesare ZoomMeeting în browserul de internet
- Se accesează link-ul oferit de către GovNET pe e-mail, apoi click launch video
- Se introduc Meeting ID și parola (din mailul primit)
Se deschide aplicația ZOOM, unde ne putem conecta CU CONT existent, CONT NOU sau FĂRĂ CONT
Pentru confirmarea participării vă rugăm să ne contactați la adresa:
mihaela.dumbrava@govnet.ro sau telefonic la numărul 0722 829 497
Data protection policy
The use of our website is possible without providing personal information. Data that a user enters into our contact form is used by Govnet Conferences solely for contacting purposes. Our web sites do not record any personal data (e.g., names, addresses, telephone numbers or e-mail addresses) unless you voluntarily provide such information (e.g., by registering, in surveys, etc.), have given your consent or we are permitted to do so by laws governing the protection of your privacy.
The conference organiser will collect and store your personal data for the preparation and execution of the conference as well as to inform you about future projects related to your sector and line of work. Your contact data will only be used for matters directly involved in the conference organisation process and for follow-up purposes.
If you have any questions or request about our privacy policy and the processing of your e-mail and related personal data, do not hesitate to write us at: sales@govnet.ro