
Munca de la distanță a devenit un lucru obișnuit în mediul de lucru de astăzi.
Flexibilizarea relațiilor de muncă si schimbările in legislatia de teleworking si muncă la domiciliu au un impact important asupra siguranței organizației. Riscul introdus în companie de către munca la distanță devine în mod inerent riscul dumneavoastră.
Companiile și angajatii nu sunt izolați de obligațiile de siguranță ale celuilalt, desi activitatea nu se desfasoara in spatiile proprii ale organizatiei. Organizațiile angajatoare vor fi trase la răspundere pentru deciziile pe care le iau cu privire la angajati - inclusiv contractori terți.
Cum gestionați și atenuați acest risc în întreaga organizație?
Alăturați-vă conferintei pe tema “Siguranța Angajaților în Telemuncă și Muncă la Domiciliu” pentru a afla tehnici de abordare proactivă în gestionarea relațiilor cu angajatii, furnizorii și terții. Vom dezbate concepte pentru îmbunătățirea performanței în materie de siguranță și reducerea riscului de accidente pe tot lanțul implicat într-un proiect.
Acestă conferința va oferi perspective privind cerințele și practicile legate de executarea în siguranță a muncii la distanță.
INFORMATII GENERALE
Limba de desfasurare si prezentare: română
Înscriere: Participarea in audienta este gratuita. Vizitati pagina de inregistrare pentru a primi codul de acces.
Condiții de înregistrare: Programul și temele sesiunilor de discutii pot fi modificate. În cazul în care conferința va fi anulată din motive de forță majoră, sau pentru alte motive obiective, organizatorul își rezervă dreptul de a anula conferința. În cazul anulării, toți participanții vor fi informați cu promptitudine.
Protecția datelor și partajarea detaliilor de contact
Organizatorul conferinței va colecta și păstra datele dumneavoastră personale pentru pregătirea și desfășurarea conferinței, precum și pentru a vă informa cu privire la viitoarele proiecte legate de sectorul dumneavoastră și de domeniul de activitate. Datele dvs. de contact vor fi transmise numai partenerilor implicați direct în procesul de organizare a conferinței . Dacă aveți întrebări cu privire la politica noastră de confidențialitate și la procesarea mesajelor dvs. de poștă electronică și a datelor personale aferente, nu ezitați să ne scrieți la sales@govnet.ro
10:00 - 10:05 |
INTRODUCERE
|
10:05 - 11:30 |
Sesiune online de prezentări si discutii
Vorbitori:
Teme de discutie abordate:
|
11:30 - 12:00 |
Sesiune Q&A
|

Mihail Mandru deține funcția de șef serviciu în cadrul Inspecției Muncii, Direcția Control Securitate și Sănătate în Muncă, cu o experiența de 25 ani în domeniu. Este inginer, absolvent al Institutului Politehnic București în anul 1985.

Catalina Dodu este Membru in Consiliul Director al ANIS. Infiintata in anul 1998, ANIS este singura asociatie patronala a industriei romanesti de software si servicii. Inca de la infiintare, ne-am propus sa contribuim activ la dezvoltarea industriei romanesti de tehnologie si sa reprezentam interesele companiilor IT in mediul economic si politic. In acest moment, cei peste 130 de membri ANIS reprezinta aproximativ 47% din totalul industriei IT romanesti.
Cătălina Dodu conduce din 2014 compania Atos IT Solutions and Services România. Are peste un deceniu de experienţă în management IT: anterior, vreme de şase ani, a condus divizia System Integration Business Unit din cadrul aceleiaşi companii şi a lucrat la Bitdefender ca director al departamentului de management al produselor.

Cătălin oferă consultanţă pentru clienţi români şi străini care activează în numeroase industrii (incluzând industria automotive, industria chimică, asigurări şi reasigurări, servicii financiare, medicamente generice, imobiliare, IT, domeniul alimentar, mass media, fabricarea produselor alimentare, industria farmaceutică), în domeniul dreptului muncii şi asigurărilor sociale. El reprezintă clienţii în fața instanțelor de judecată şi a autorităţilor publice şi oferă consultanţă în dosare de executare silită, aspecte de compliance, precum şi în cazul inspecţiilor inopinate. De asemenea Cătălin dispune de o vastă experienţă şi expertiză în domeniul dreptului muncii dobândite în urma consilierii clienților din mediul privat.

Radu are o experiență semnificativă în domeniul IT, rezolvând de peste 15 ani provocările distribuitorilor și retailerilor cu privire la interpretarea și raportarea datelor. A coordonat proiecte complexe in companii din retail, pornind de la cele mai simple cerințe cu privire la raportare, filtrare și identificarea scenarii și până la construire de dashboard-uri interactive sau predictive analytics. Radu s-a alăturat echipei TotalSoft în 2004 și a preluat treptat responsabilitățile de dezvoltare și implementare de soluții de business, în prezent conducând divizia de Business Intelligence din cadrul TotalSoft.

Adelina si-a inceput cariera ca asistent de Dreptului Muncii in cadrul Facultatii de Drept a Universitatii Babes Bolyai, sub coordonarea Prof. Gidro. In paralel si-a desfasurat activitatea ca si consilier juridic in cadrul unei societati de brokeraj pe piata de capital. Inceputul carierei in consultanta a avut loc in cadrul SCA Popovici, Nitu, Stoica si Asociatii, iar din 2006 a devenit parte a echipe Wolf Theiss, promovand din pozitia de Associate in cea de Avocat Senior si apoi Counsel.
Adelina a acordat asistenta in numeroase proiecte complexe si sofisticate multi jurisdictionale si nationale de dreptul muncii, precum procese de tip due diligence, verificari de conformitate la nivel de companie sau grup, evaluari si gestionare a unor raportări interne de tip whistleblowing, proiecte de implementare si unificare a unor noi reglementari de guvernanta corporativa, transferuri catre si din strainatate de date personale, implementare proiecte de tip stock option, restructurari si reorganizari de companie si de grup, inclusiv concedieri colective, transferuri de intreprindere/business, etc. In ceea ce priveste industriile predilecte, focus-ul Adelinei este in industriile IT, energie, asigurari si sectorul financiar.
Adelina detine o diploma de master emisa de Universitatea Babes-Bolyai University din Cluj-Napoca. Adelina este membru in Baroul Bucuresti din 2005.

Marius are peste 14 ani experienţă în a lucra cu oamenii, atât din poziţia de trainer, cât şi din poziţia de director de Resurse Umane. Adică peste 25.000 de ore în care a interacţionat cu sute, mii de angajaţi şi a ascultat tot atâtea poveşti, a învăţat tot despre atâtea nevoi ale oamenilor şi a încercat să găsească soluţii în acceaşi măsură. Marius şi-a început cariera în anul 2005, în cadrul Orange, în rolul de Trainer specialist. După mai bine de un an, Marius şi-a continuat drumul în cadrul Provident Financial România unde a ocupat, pe rând, rolul de Training specialist, Training Team Leader, Head of Learning and Development şi, acum, Director de Resurse Umane. În această perioadă, Marius a mai ocupat şi funcţia de Group Learning and Development Manager în cadrul IPF, grup din care face parte şi Provident Financial Romania. Din 2020 este si coach acreditat international (ICF).

Simona Anton deține o experiență impresionantă în materia dreptului muncii, fiind specializată în toate ariile privitoare la activitatea și beneficiile angajaților. Experiența ei include consultanță cu privire la contracte individuale de muncă și contracte colective de muncă, probleme sindicale și conflicte colective, detașare și relocare de personal, diverse aspecte referitoare la răspunderea disciplinară și necorespunderea profesională, pensii și beneficii pentru angajați, discriminare, confidențialitatea angajaților și protecția datelor, precum și cu privire la o varietate de probleme strategice de dreptul muncii, cum ar fi: planuri de restructurare și concediere, planuri de pensionare voluntară, transfer și preluare de întreprindere, inclusiv externalizare. Ea deține vaste cunoștințe despre acquis-ul comunitar, asistând un portofoliu mare de clienți cu privire la diverse probleme de dreptul muncii, implicând aplicarea legislației UE în România.
Pe lângă aspectele necontencioase, ea a dezvoltat o practică substanțială în problemele contencioase, precum: contestații privind concedieri nelegale, cereri referitoare la aplicarea TUPE, la drepturi de pensionare, litigii cu privire la bonusuri, litigii privind drepturile conexe on-call-ului sau încălcarea contractului de munca precum și acțiuni disciplinare.
Simona Anton este specializată în Dreptul Muncii & Beneficii pentru Salariați, Drept Societar & Comercial, Litigii, Infrastructura și PPP & Achiziții publice, Proprietate Intelectuală, Drept Fiscal, Asigurări. Simona este absolventă a Universității din București și a absolvit Studii Postuniversitare în Dreptul Muncii în cadrul Universității din București și Studii Postuniversitare în Drept Comercial – Universitatea Nicolae Titulescu, fiind deopotrivă expert în achiziții publice și consilier în proprietate industrială.

Anita Constantinescu s-a alăturat echipei ING Bank România în aprilie 2020 și coordonează o echipă de 40 de persoane, în calitate de People Service Lead. Rolul său este de a contribui la eforturile ING în ceea ce privește employee engagement, implementarea strategiei de HR, cât și derularea mai multor inițiative din cadrul departamentului.
Profesionist cu peste 10 ani de experiență în HR și managementul relațiilor cu clienții / customer excellence, aceasta a coordonat echipe numeroase pentru implementarea de proiecte naționale și internaționale în industrii precum Food & Drinks, IT, Tutun și Retail. Anita deține o diplomă în Filologie în cadrul Facultății de Limbi și Literaturi Străine a Universității București.

Ionut Rizea este Manager Securitate si Sanatate in Munca si Situatii de Urgenta, A&D Pharma-Dr Max. Din 2006 conduce departamentul Health&Safety din cadrul A&D Pharma-Dr Max Group cu activitati in retail farmaceutic, depozitare si distributie medicamente, promovare medicala, IT.

Daniel Milicescu este specialist in securitatea ocupationala si managing partner al Eurofin Consult.

Noerr stands for excellence and an entrepreneurial approach. With highly experienced teams of strong characters, Noerr devises and implements solutions for the most complex and sophisticated legal challenges. United by a set of shared values, the firm’s 500+ professionals are driven by one goal: our client’s success. As one of the leading European law firms, Noerr is also internationally renowned with offices in ten countries and a global network of top-ranked “best friends” law firms.

The name Mușat & Asociații is synonymous with excellence in the practice of business law in Romania. Over the years, our clients have included financial institutions, multinational companies, investment funds, important public and private companies, as well as government agencies in Romania. We also provided legal advice to large US and EU companies that have invested in Romania, most of which are listed in the Fortune 500 list.

TotalSoft este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții software de business din Europa Centrală și de Est, având o echipă de peste 500 de specialiști și proiecte în 45 de țări, pe patru continente.
Produsele de top ale TotalSoft, Charisma ERP și Charisma HCM, sunt lideri de piață în România, cu aplicare în nouă verticale de business: financiar, retail, distribuție, producție, servicii, construcții, agricultură, energie și medical.

Wolf Theiss este una dintre cele mai mari firme de avocatură din Europa Centrală, de Est și de Sud-Est (CEE / SEE). Ne-am construit reputația pe o combinație de cunoștințe locale de neegalat și capacitate internațională puternică. Am deschis primul nostru birou la Viena acum peste 50 de ani. Echipa Wolf Theiss reunește acum peste 325 de avocați din diverse domenii de activitate, care lucrează în birouri din 12 țări din regiunea CEE / SEE.

Infiintata in anul 1998, ANIS este singura asociatie patronala a industriei romanesti de software si servicii. Inca de la infiintare, ne-am propus sa contribuim activ la dezvoltarea industriei romanesti de tehnologie si sa reprezentam interesele companiilor IT in mediul economic si politic. In acest moment, cei peste 130 de membri ANIS reprezinta aproximativ 47% din totalul industriei IT romanesti. Suntem membri ai Digital Europe si ai Confederatiei Patronale Concordia.

Procedura de accesare a videoconferinței pe platforma de webinar ZOOM
Accesare ZoomMeeting în browserul de internet
- Se accesează link-ul oferit de către GovNET pe e-mail, apoi click launch video
- Se introduc Meeting ID și parola (din mailul primit)
Se deschide aplicația ZOOM, unde ne putem conecta CU CONT existent, CONT NOU sau FĂRĂ CONT
Pentru confirmarea participării vă rugăm să ne contactați la adresa:
mihaela.dumbrava@govnet.ro sau telefonic la numărul 0722 829 497
Protecția datelor și partajarea detaliilor de contact
Organizatorul conferinței va colecta și păstra datele dumneavoastră personale pentru pregătirea și desfășurarea conferinței, precum și pentru a vă informa cu privire la viitoarele proiecte legate de sectorul dumneavoastră și de domeniul de activitate. Datele dvs. de contact nu vor fi transmise catre terti si nu vor fi folosite în scopuri comerciale.
Prin inregistrarea la eveniment va dati consimțământul pentru prelucrarea datelor personale obligatorii pentru transmiterea codului de acces pe platforma evenimentului.
În cazul în care doriți ca datele dvs. să fie eliminate trebuie să trimiteti o solicitare in scris catre Govnet, pe adresa sales@govnet.ro.
Dacă aveți întrebări cu privire la politica noastră de confidențialitate și la procesarea mesajelor dvs. de poștă electronică și a datelor personale aferente, nu ezitați să ne scrieți la sales@govnet.ro